.
Renungan
“If today were the last day of my life, would I want to do what I’m about to do today?”


Tuesday, December 22, 2009

Video Logo SSSA Basic

.
Saya telah mencantumkan kesemua misi, visi dan nilai yang mahu saya bawa dalam prasana SSSA Basic ini kedalam satu bentuk logo. Penerangan logo ini ialah seperti video dibawah;

video

Klip video logo ini sentiasa saya mainkan sekurang-kurang setiap pagi, tengahari dan petang pada tiap-tiap hari. Ini semua membantu saya agar 'jatuh cinta' dengan matlamat saya. Siapa yang telah menyertai program Anda Dilahirkan Berjaya pasti faham mengapa saya mainkan video klip ini setiap hari.

Apa kata anda lakukan perkara yang sama kepada diri atau kumpulan anda? Satu idea kreatif, mudah dan punya kesan yang tinggi kepada kehidupan anda!

(Saya perlu ucapkan berbanyak terima kasih kepada Yang Sabrina (anak nombor 3 saya) kerana telah membawa saya mencetus idea-idea kreatif ini).

No comments:

Post a Comment