.
Renungan
“If today were the last day of my life, would I want to do what I’m about to do today?”


Friday, October 18, 2013

Tuhan dan Sains


Saya masih ingat, semasa saya kecil dahulu, Ustaz Dollah yang mengajar agama pada saya berulangkali menyatakan pada saya bahawa lagi tinggi satu-satu kajian Sains itu, maka makin hampir kajian itu dalam mengenali kewujudan Tuhan dan kehebatan Tuhan. Itulah, bila saya menyaksikan video dibawah ini, saya termenung seketika menyaksikan kehebatan Tuhan. Maha Hebat Tuhan! Renungi apa yang ditemui dalam Sains mengenai Tuhan ...


video


Atas sebab itu, saya mesti syukur kerana Tuhan beri saya satu kefahaman mengenai tanda kewujudan dan tanda kehebatanNya. Benar, syukur saya mesti! Untuk Tuhanku, lagu berikut amat bermakna kepada saya dalam membawa makna erti syukur saya terhadapNya. Hayati ...


video


Moga Tuhan rahmati kita semua. Ameen!

No comments:

Post a Comment